Pentru susținerea antreprenoriatului în România, în toamna anului 2017 a fost realizat un studiu amplu pentru a urmări și prezenta oportunitățile antreprenoriale la nivelul fiecărei regiuni dintre cele 7 mai puțin dezvoltate din România.

Scopul studiului a avut ca obiectiv principal indentificarea oportunităților antreprenoriale, în contextul dezvoltării socio-economice a fiecărei dintre cele 7 regiuni de dezvoltare din România.

Pentru acest studiu au fost cumulate informații relevante privind oportunitățile antreprenoriale la nivelul fiecărei regiuni de dezvoltare din România.

Câteva informații relevante din studiu sunt expuse mai jos:

  • 30,83 dintre participanții din regiunea de Vest a țării, consideră că este oportună dezvoltarea unei idei de afaceri în domeniul producției și industriei;
  • 37,50% dintre participanții din regiunea Nord-Vest a țării, consideră că în decurs de mai mult de 2 ani o idee de afacere se poate transforma într-o afacere sustenabilă;
  • 39,17% dintre participanții regiunii de Sud-Est consideră că indentificarea surselor de finanțare reprezintă un aspect dificil în deschiderea unei afaceri;
  • 31,67% dintre participanții din zona Centrală a țării, consideră oportună dezvoltarea unei idei de afaceri în domeniul industriilor creative;
  • 19,17% dintre participanții regiunii de Nord-Est, consideră spritul antreprenorial dezvoltat și cultivat, ca cea mai importantă calitate a unui antreprenor;
  • 32,50% dintre participanții din regiunea Sud-Vest Oltenia, consideră aspectele birocratice cu deschiderea și funcționarea unei întreprinderi un aspect dificil în deschiderea unei afaceri;
  • 45% dintre participanții din regiunea Sud Muntenia, consideră că ideea de business este o ”Afacere de familie”.

Gasiţi mai multe detalii despre studiu aici